Умови гарантійних зобов'язань

Згідно ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» №1023 від 12.05.1991 року (надалі за текстом - Закон) гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

Відповідно до ст. 4 Закону споживачі зобов'язані перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар.

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України:

Враховуючи вищевикладене, просимо Вас детально ознайомитися із правилами експлуатації, догляду і збереження:

Недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання:

  • невірний температурний режим під час прання;
  • використання відбілюючих пральних засобів, що призводить до деформації кольору;
  • жорстке механічне тертя;
  • механічні пошкодження (пропали, порізи, проколи, неправильне одягання тощо);
  • механічні пошкодження матеріалу або швів, що виникли в процесі експлуатації через неправильно підібраний розмір.
  1. Товари, що повертаються не є новими - помітні значні сліди носіння та сторонні запахи.

  2. При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (спроба ремонту тощо).

  3. Товари, доставка яких, здійснювалась за межі території України.

  4. Не здійснюється обмін на товари категорій: гетри та шкарпетки (з міркувань гігієни);

Претензії щодо якості у такому разі будуть не обґрунтовані, так як описані недоліки є наслідком неправильної експлуатації, а не порушенням технології виробництва.

При порушенні правил експлуатації, догляду, зберігання одягу та інших виробів, при наявності механічних пошкоджень продавець не несе відповідальності по виконанню гарантійних зобов'язань.

Після закінчення гарантійного терміну звернення з приводу недоліків не розглядаються.

Перед початком експлуатації, уважно ознайомтесь з наданою інформацією, якщо Ви не згодні з цими Правилами, то можете повернути придбаний товар в 14-денний термін, за умови дотримання вимог ст. 9 Закону про Захист прав споживачів.

При здійсненні придбання товару в інтернет-магазині SportFactory, споживач автоматично надає свою згоду з приведеними вище Правилами.

Додатково ви можете ознайомитись з Умовами Обміну та Повернення тут.