Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути або обміняти товар, якщо:
- Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, плям тощо;
- Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- Збережено всі ярлики та заводське маркування;
- Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Зворотня доставка за обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер +38 (067) 384-48-07 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником за адресою:
м. Нетішин, Хмельницька область, відділення Нової Пошти №1,
Отримувач: Бухтійчук Аркадій, телефон: +38 (067) 384-48-07; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару.
Повернення коштів або відправка іншого товару відбувається протягом трьох робочих днів.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- зателефонуйте на номер +38 (067) 384-48-07 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником за адресою:
м. Нетішин, Хмельницька область, відділення Нової Пошти №1,
Отримувач: Бухтійчук Аркадій, телефон: +38 (067) 384-48-07;
Зворотня доставка за обмін та повернення товарів Неналежної якості здійснюється за рахунок компанії (безкоштовно).
Повернення коштів за товари Неналежної якості або відправка іншого товару відбувається протягом трьох робочих днів і
здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється на карту або рахунок покупця.
Важливо: Обов'язково перевіряйте товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. (Якщо товар пошкоджено, складіть акт претензії/відмови у відділенні транспортної компанії у момент одержання).
Весь товар перед відправкою ретельно перевіряється та страхується. Якщо перед відправкою товару виявиться брак, товар не надсилається, всі сплачені кошти повертаються на рахунок покупця.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.