Умови гарантійних зобов'язань
Згідно ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» №1023 від 12.05.1991 року (надалі за текстом - Закон) гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Відповідно до ст. 4 Закону споживачі зобов'язані перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар.
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України:
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас детально ознайомитися із правилами експлуатації, догляду і збереження:
Недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання:
- невірний температурний режим під час прання;
- використання відбілюючих пральних засобів, що призводить до деформації кольору;
- жорстке механічне тертя;
- механічні пошкодження (пропали, порізи, проколи, неправильне одягання тощо);
- механічні пошкодження матеріалу або швів, що виникли в процесі експлуатації через неправильно підібраний розмір.
-
Товари, що повертаються не є новими - помітні значні сліди носіння та сторонні запахи.
-
При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (спроба ремонту тощо).
-
Товари, доставка яких, здійснювалась за межі території України.
-
Не здійснюється обмін на товари категорій: гетри та шкарпетки (з міркувань гігієни);
Претензії щодо якості у такому разі будуть не обґрунтовані, так як описані недоліки є наслідком неправильної експлуатації, а не порушенням технології виробництва.
При порушенні правил експлуатації, догляду, зберігання одягу та інших виробів, при наявності механічних пошкоджень продавець не несе відповідальності по виконанню гарантійних зобов'язань.
Після закінчення гарантійного терміну звернення з приводу недоліків не розглядаються.
Перед початком експлуатації, уважно ознайомтесь з наданою інформацією, якщо Ви не згодні з цими Правилами, то можете повернути придбаний товар в 14-денний термін, за умови дотримання вимог ст. 9 Закону про Захист прав споживачів.
При здійсненні придбання товару в інтернет-магазині SportFactory, споживач автоматично надає свою згоду з приведеними вище Правилами.
Додатково ви можете ознайомитись з Умовами Обміну та Повернення тут.